Bécsi történetek

Thursday, December 08, 2005

Ezen csütörtöki nap törteneseit nagyon nem szerette volna a blog közölni, mivel immaron negyedjere irom ujra. Ugyhogy egyre rövidebben probalom összeszedni a dolgokat. Sokaig aludtam, majd összeirtam a teendöket. Ezekböl ugyanis mindig van böven. Hallottam a csehektöl egy olcso lehetöseget a Becsböl Brnoba valo utazasra, s annak jartam utanna koradelutan a Praterben (Becs egyik legnagyobb zöldterülete a Duna es a Dunacsatorna között). Mint kiderült a hireszteles igaz volt, miszerint 5,5 euroert lehet utazni. Este atmentem a Levivel es Tijssel valo egyeztetesre a Döbling hausba (Tijs kolija). Vittem sajat magam sütötte kenyeret, meg Pick szalamit, aminek igencsak megörültek.

A korabbi tervük ket napos kirandulas volt egy nap Praga (CZ), egy nap Auswitz (P). Korabban emailben megirtam nekik, hogy ez a terv egy par helyen santit, mondjuk a legfontosabb, hogy allando rohanasban lennenk. Igy amikor odaertem, mar egy atdolgozott tervvel fogadtak: 3 nap Praga, Ceske Budejovice (Budweiss), Ceske Krumov, Mauthausen (A).
Ez nekem is tetszett mar. Igy meg megbeszeltünk egy par reszletet, rakerestünk a szallasokra, a varosokra, latnivalokra a neten. Azt hiszem ez a kisse elörelatobb tervezes az en hatasom. :) Altalaban nem neznek utanna a szallasnak, ha utaznak.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home