Bécsi történetek

Friday, December 02, 2005

Péntek. Ma Norbival meggylevest "főztünk". Alább láthatjátok a webkamerával készített fotót. A háttérben látható zöld-fehér sávos "zászló" a helyi Rapid Wien ultra csoportjának koreográfiatartozéka, azaz ezt viselték a szurkolók a Bruegge elleni meccsen. A bécsi tartózkodás alatt ez a színösszeállítás kivételesen megjelenhet a szobában, és itt nem asszociál senki a fradikára... Visszatérve a levesre. Műanyagleves műanyagtálból, ez márcsak így dukál. A Knorr Hungary Kft. igazán laktató és egészséges (a tasak markatingese szerint 3 létfontosságú vitamint tartalmazó) adagja után beraktunk még egy kis Norbi féle hazai jó zsíros sültoldalast, plusz a kenyérsütővel sütött kenyér. Ez utóbbi, mármint a kenyérsütő nem tudom mennyire köztudott. Ugyanis kihoztam ide egyik hazatérésem alkalmával, és eddig kb. tíz boltbamenést és cirka ugyanennyi eurót spóroltam vele. Az idő ugyanis az ilyen boltbamenések alkalmával megy el.

Szakdolgozati témaválasztás: csak most jutottam el oda, hogy ezt elkezdjem nézegetni. Egy héttel a határidő lejárta után, nade ERASMUS... Szász Tibit választottam konzulens tanárnak. Mindenképp környezetvédelemről szeretnék írni. Plusz valami gazdasági vonatkozás, meg EU. Szóval megadtam egy tág címet, amit még biztos módosítok. Elég viccesnek tartom, hogy már most válasszam ki, miből akarok diplomadolgozatot írni, mikor még éppcsak befejeztem a harmadik évemet.

Délután megnéztem a Fegyverek szava című Nicolas Cages filmet. Mit mondjak, egyszer nézhető. Aztán délután csörgött a kolis belső telefon, és meghívtak minket vacsorázni a többiek (cseh, belga, magyar).Név szerint: Kinga, Annalies, Ana, Irena, Tomas. Egyedül mentem. Vittem egy üveg kőbányait, azért csak egyet, mert már kezdek az otthoni készlet végére érni. Holnap újra party. És holnap a villányi félédes boron a sor...
A csehek is beosztják az otthonról hozott sörüket, azaz lassacskán hozogatják elő, de ma is volt egy "Branik" nevezetű prágai sör.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home