Bécsi történetek

Tuesday, December 06, 2005

Kedd. Reggel megírtam a spanyol zh-t. Úgy érzem ötös lesz. Kár, hogy itt fordítva számoznak. Sajnos az bukó errefelé. Rendesen elszúrtam. Bár mondhatjuk úgy is, hogy csak azt kapom, amit megérdemlek. Korrekt feladatsor volt, csak egy nap tanulással nem összehozható. . Ennek "örömére" egész délután nem csináltam semmit. Értsd: gépeztem.
Aztán eme tevékenységemben egy telefonhívás " zavart meg". A finn Joha volt, aki egy buliba hívott. Szerencsére ebben a koliba volt a buli. Négy szittel fentebb. Mint kiderült ez a finn függetlenség napja, nemzeti ünnep Finnországban. Csináltak hallevest. Volt egy rakás ERASMUS-os ott, meg annyi alkohol, mint a szemét. Igaz, az ilyen típusú bulikat itt, relatíve nyugaton úgy csinálják, hogy nem kell semmit vinned, csak 7 eurót, s annyit iszol, s eszel amennyit akarsz. Jobban bejön nekem is, mint a 2,3 eurós sör a kocsmában. Az buli elején elmondták a finnek mennyire nagyon szeretik ők is az orosz testvéreiket. Meg is hallgattuk az egyik nemzeti dalukat az orosz vöröshadsereg által énekelve. Ittunk is vodkát a "finnek legjobb ellenségére, az oroszokra". Amúgy az este folyamán énekeltem svédül, ittam sört késsel az oldalán megbontott sörösdobozból, hogy csak az érdekesebbeket említsem. Sajnos most nem volt meg a fél órás józanító séta hazafelé, de szerencsére nem lett gond belőle....Kippis!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home