Bécsi történetek

Tuesday, December 13, 2005

Kedd. Amint azt mar korabban irtam, spanyolbol nem voltam kepben igazan, amikor irtuk az evközi dolgozatot. Ennek ma meg is kaptam az eredmenyet: 5-ös lett:) Azaz itteni "Nicht genügend"= " Nem megfelelö" Vagyis megbuktam. Idölegesen. A rendszer hasonlo mint otthon, vagyis ujra lehet irni. A tanar szemelyesen jött oda hozzam es egy masik lanyhoz az "ügyben". A lany nem irta meg, ebböl azt vettem le, hogy mindenkinek meglett rajtam kivül, aki irt. Nem nagy dicsöseg...:) De annal meglepöbb lesz, ha januar elejen valami kiugroan jot irok... ezt meg jelenleg komolyan gondolom. :)

A nap tovabbi reszeben a Marketingstrat vizsgamra keszülök, ami penteken esedekes. Bar aktiv tanulasnakl igencsak nem neveznem, mivel alvas es eves több volt a delutanba, mint tanulas.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home