Bécsi történetek

Wednesday, December 14, 2005

Szerda. Delben megprobaltam bejutni egy angol nyelvü elöadasra, amire korabban azert nem tudtam jarni, mert volt a mult heten vegetert Marketingstrategiam. Most erre elmaradt ez az ora... Ez van.

Delutan az itteni egyetem egy "Weihachtsjause"="Karacsonyi uzsonna" nevezetü programra hivott meg minket külföldi diakokat. A varoshazas eves-ivas meghivas ota nem volt ilyen nagyobb közös program, de a külföldi diakokkal itt erezni, hogy foglalkoznak. Bar emailben jelentkeztünk Monival, de persze nem szerepeltünk a nevsorban, azert persze, mert ez itt nem meglepö. De az adminisztracios hibakat nag rugalmassaggal kezelik. Egeszen nevetseges volt, hogy amikor nem talaltuk a nevemet a papiron, s mondtam, hogy emailben jelentkeztem, ramnezett, s mondta, hogy "Emlekszem rad, mehetsz!"... A buli pazar volt. Puncs, sütemenyek, kb. 20 nemzet fiai-lanyai.

Ezutan a Rathaus ele mentünk a karacsonyi vasarrol csinaltunk meg nehany esti kepet Monival, s az egyik belga lannyal.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home