Bécsi történetek

Saturday, November 12, 2005

Szombaton dél körül jött meg a család. Nem kis kalandok után. (Elhagyták a vezető felőli visszapillantót egy szerencsés kimenetelű surlódás után) Hoztak rengeteg sok mindent. Ezúton köszönöm nekik, bár túlzásba vitték ismét. Kaptam vagy 2 babkonzervet, 4 csomag porlevest, amikor normaleweise (általában) sose eszek olyat...stb.

Schönbrunnt és a belvárost is sikerült egy délután, este alatt megnézni felületesen. Sok dolgot láttam, amit még 2 hónap alatt nem sikerült. (pl. magyar nagykövetség épülete) Kipróbáltuk a pirított gesztenyét is. Azt hiszem jól sikerült a látogatásuk, én legalábbis élveztem.

Este belga sörfestre voltunk hivatalosak. A belgák szülei is voltak itt, és hoztak sok sört otthonról. Nem hagyhattunk elromolni őket. Az este folyamán elfogyott nagyapám szilvapálinkája is. Az egyik cseh lány, Ana megjegyezte, hogy bár nem szereti a pálinkát, de ez kifejezetten finom. A családot kérem, hogy tolmácsolják nagyapámnak az üzenetet. Én fél hatig beszélgettem egy Marko nevű horvát származású, jelenleg szlovéniai Bécsben tanuló sráccal. Nagy Hajduk Split rajongó, mint kiderült. Igen jól tudta, hogy hol rakták le DEBRECENT!! Nemcsak a Manchester elleni meccsünkről tudott, hanem a Donyeck elleni ütközetről is. Örültem neki, hogy ha a futball révén is, de valakinek nem kellett elmagyarázni, hogy hol van Debrecen Magyarország mely szegletében. Ez szégyen nekünk, vagy annak aki nem tudja, de eddig a csehek és a belgák, vagy bárki akinek mondtuk, hogy honnan jöttünk, mindegyikőjük visszakérdezett, hogy hol is van az!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home