Bécsi történetek

Saturday, November 05, 2005

Szombaton vegül csak ketten bicikliztünk Kremsbe, mivel kiderült, hogy a belga Tijs baratnöje hamarabb erkezik. Az egesz meglepetes volt, ugyhogy csak az utolso nap szoltak neki. Igy meg pentek este megbeszeltem vele mobilon, hogy nem jön, es nem tud semmit Leviröl.. Az amerikai sracot ugyanis eleg nehez utolerni, mivel se mobilja, se internete sincs. Igy nem igazan tudtam pentek este 22 ora körül mit csinaljak masnap. Eleinte ugy gondoltam, hogy mar koran reggel elmegyek hozza, es szemelyesen megbeszeljük. Aztan modositottam a terven, mert ezen a napon jött Lencses Viki es a baratja (zip) Becsbe. Kimentünk elejük a buszvegre, aztan en onnan mentem Levihez. Ekkora szerencsem regen volt. Abban a percben akart indulni egyedül, mivel nem tudott ö sem rolam semmit. Ez egyebkent ra vall, hogy egyedül is nekivag. A tervet annyiban modositottuk, hogy a Duna melletti kerekparuton Tulln, Krems iranyba biciklizünk. Aztan, ha kifogy az erönk, akkor visszajövünk vonattal Becsbe. Mivel elmult del is, es fel 5 -5 fele mar erösen sötetedik, ezert a sötetseg is korlatozta a turat.

Vegül jol sikerült a tura, bar a fele uton esett az esö, de minket ez egyre jobban nem zavar mar. Aztan volt Kremsben ket helyi lany, akik önkent megmutattak nekünk a varost. Bar sötet volt, de azert nagyon hangulatos a belvarosa. Azert nem tudok mostansag kepeket mutatni, mert itt se keszült egy sem. A csaladom visszakerte a csaladi (egyesületi ) gepet,en pedig meg mindig nem vettem, pedig tregota tervezem.

Tijs es Levi amig en Olaszorszagban voltam csinaltak egy hetes bicikliturat. Mert ekkor volt itt nov. 1-je miatt egybe egy het tanitas nelkül. Bejartak vagy 5 orszagot: Ausztria (Graz), Szlovenia (Maribor, Ljubljana), Horvatorszag (Fiume), Olaszorszag (Treviso), Ausztria ismet (Villach, Salzburg), Nemetorszag (valahol Salzburghoz közel atmentek ket percre pisilni...). Eleg sokat mentek biciklivel. Körölbelül napi 100 km-t, de sokat is vonatoztak. Es a legdurvabb, hogy egyetlen szallast sem foglaltak le elöre! Ezert elsö este a Maribori vasutallomason ejszakaztak! Mit mondjak, ez nekem is kisse meresz mar.

Amugy nem banom tulsagosan, hogy nem hivtak, mivel en ezeken a reszeken inkabb nyaron szeretnek jarni, akkor sokkal szebb, es nagyobb az elet peldaul a tengerparton. Arrol nem is beszelve, hogy szerintem anyagilag ez mar a luxus kategoriat surolta volna...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home