Bécsi történetek

Tuesday, November 08, 2005

Kedd. Reggel spanyolórán hosszasan elbeszélgettem az egyik osztrák sráccal, aki jelenleg biciklisfutár Bécsben. Adott néhány címet, és cégnevet, ahová érdemes elmenni. Ahogy mondta, nem veszíthetek. Ez való igaz. Még ma (vagy még aznap, sosem tudom, hogy mennyire múlt időben írjam :)) rákerestem a neten, majd elmentem az egyikhez. Azt mondta a legjobbnak a srác. Ott meglepően gyorsan, meglepődés nélkül beírtak a naptárba. Kialkudtam a következő hét hétfői időpont helyett egy e heti csütörtöki megbeszélést.

Délután órák után egyből az Erdberg-i buszállomásra mentem, ahol Zip fényképezőjét, egy Bécs utikönyvet, illetve térképet adtak nekünk részben vissza, részben kölcsön. Még ma használták Viki és Zip ezeket, ezért nem lehetett előző nap visszakérni. A héten szombaton jön a család, decemberben Nóri, így mindenképp jó volt ezekért a dolgokért egy kört csapni.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home