Bécsi történetek

Thursday, November 17, 2005

A csütörtök már a hazaútra való készülődés jegyében telt. Délelőtt azért még tanultam, de délután kaptam Bécitől a hírt, hogy az IC amit kinéztem, már teltházzal megy Debrecen felé. Így végül egy "expressz" vonat lesz a nyerő. Ha egy fél órával később hazaér a kiírtnál, amolyan MÁVosan, akkor összetehetem a két kezem.

Este átjött egy belga-cseh különítmény, és felköszöntöttek szülinapom alkalmából. Jól esett. Saját maguk által csinált ajándékot hoztak. Aztán átmentem egy fiúbuliba, ahová amerikai, finn, svéd társaság hívott. Egy sör után leléptem, tehát ezt inkább nem is nevezném bulinak. Immár a 22. életévemet kezdem el, midőn ezen levél íródik. Most pedig megyek bepakolni., negyed kettő, remélem fel tudok 6-kor kelni...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home