Bécsi történetek

Monday, October 24, 2005

Mivel szombaton és vasárnap nap közben is pihentem egy-egy órát, így jól bírtam a hétfői szokásos 10:30-19:00-ig egyhuzamban németül való órahallgatást. Nem történt semmi különös, legfeljebb annyi, hogy nem volt Hausaufgabe-m (Házifeladatom) Produktionsmanagement órán, és a tanár nem pöccent be egyáltalán. Szerintem azért, mert látta, hogy külföldi diák vagyok. Ezen az órán matekos jellegű feladatokat csinálgatnak, én elsősorban a nyelv miatt járok be erre az órára. A többiek (kezdetben öten voltunk Erasmusosok ezen az órán: Norbi, Móni, egy svéd, két finn) mind leadták, mert nehéznek, nem túl érdekesnek ítélték. Én még nem tudom mit fogok ezzel a tantárggyal kezdeni, jelen pillanatban úgy tűnik, hogy nem adom le a BLISS-ből (a helyi Neptun), de ha el is megyek vizsgázni belőle, előbb beszélek a tanárral, hogy Erasmusos vagyok. Ha így is megbuktat, akkor meg annyi, szerencsére nem oszt-nem szoroz. Van ezen kívül jónéhány könyebben teljesíthető tantárgyam.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home