Bécsi történetek

Friday, October 21, 2005

Pénteken reggel megvettem a buszjegyet Trento-ig, mivel a Garda tó menti Riva del Garda-ba megyünk Nórival. Oda pedig Trento-ból a legkönyebb helyi közlekedéssel eljutni. A buszjegy volt az olcsóbb, és a jobb feltételeket, azaz több otttartózkodást biztosító megoldás. Mintegy 72€-ba került oda-vissza, a vonat kedvezményes jegyei elfogytak, így csak kb. 6 hónappal hamarabb tudtam volna azokra olcsóbb jegyet venni. A vonat drága mulatság Európa nyugati szegletében, erre rá kellett jönni. A diákkedvezményt nem ismerik el. Vannak kiskapuk, de általános a 10%-kedvezmény jár minden 26 éven alulinak szabály.

A nap további részéban jószerével tanulgattunk, neteztünk. Este megérkezett Bécsbe Mónihoz a tesója, és az unokatesója. Móni a csúcstartó közülünk, ha minden igaz most hétvégén negyedjére is megnézi a Schönbrunni kastélyt. Este ami engem illet németül megnéztem a 13. harcost, amiből egész sokat értettem. Főleg azokat a részeket, amikor meg se szólaltak, csak "gyakták" egymást... :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home