Bécsi történetek

Friday, December 16, 2005

Pentek. Ismet egyedül maradtam Becsben harmunk közül, ugyanis Moni hazament reggel.Rendes volt, mert itthagyta a becsi berletet es az osztrak diakigazolvanyat Norinak (vasarnap jön:), s megkockaztatta a metrozast es buszozast diakigazolvany nelkül, csak Norbi berletevel. A vizsgam fel 11-töl volt, igy korai keles utan mintegy felkomas allapotban kisereltem meg tovabb tanulni. Ereztem, hogy ennyi meg nem eleg. Voltak fekete foltok az anyagban, nemhogy nemetül. De szerencsemre meg elevenen elt bennem az augusztusi Marketing UV emleke. Latjatok, hasznos az a nyar vegi uv idöszak!

A vizsga nem volt nehez. Szobeli volt. Meg van mit tanulnom, sok szokincsbeli hianyossagomra derült feny. A tanar nagyon rendes, angolul is tud, s ugyis lehetett volna vizsgazni. Node nem ezert jöttem ide, masreszt a jegyzet nemetül volt, s az angolul vizsgazas meg talan nehezebb is lett volna. Egyest kaptam. (Sehr gut.=Otthoni ötös) Ket itteni tantargy pipa karacsony elött. A proffal azt is megbeszeltem, hogyha a szakdolgozatomban szüksegem van valami osztrak anyagra, akkor segit. Messzemenöen jo fej. Meg azt is megigerte, hogy ha valami nem elekktronikus anyag, akkor postazza Mo-ra. Ahogy ö mondta, azert ezt minden nap nem tudja vallalni, amit ereztem is, mivel a vizsga az irodajaban volt, ahol fel ora alatt kapott 2 telefont, s kerestek vagy 10-szer szemelyesen.

Az ebedet egyedül kellett megcsinalnom, ami nem tul jo erzes. Felhivtam a cseheket, mivel egy esti japan kajazasrol beszeltünk korabban. Azonban valtozott a program, s egy ingyenes jazzkoncertre mentünk. Azert volt ingyenes, mert diakok jatszottak. Tetszett ahogy jatszottak, da ismet rajöttem, hogy egynemely szamot max alvashoz tudnek hallgatni. Azert ha Nori itt lesz lehet elnezünk meg egy valami hasonlora. Allitolag minden nap van valahol a varosban.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home