Bécsi történetek

Friday, November 25, 2005

Péntek. Készülök már napok óta egy jövő héten szerdán esedékes prezentációmra. Ma kiváltképp sokat tanultam. Móni a hétvégére elutazik Graz-ba, ugyanis oda szervez a suli most kirándulást. Én a magam részéről kissé drágállottam, illetve a prezentációval még annyira rosszul állok, hogy nem megyek.

Reggel kaptunk egy fülest egy úgynevezett Vorteils Karte-ról (előny kártya). A helyi vasút, az ÖBB (itteni máv) összes szerelvényét belföldön belül 50% kedvezménnyel vehetem igénybe egy évig 5000 Ft-ért. Ez otthoniaknak annyira lehet nem tűnik nagy szónak, de ha azt mondom, hogy itt alapból 10% kedvezményt kapok csak, és nagyon (majdnem egy csúnyább szót írtam:) drága a vonat, akkor mindjárt más a dolog. Sőt! Most a Lidl-ben egy akció keretében ugyanezért az árért a csomag tartalmaz egy CD-t,- s ami a legnagyobb fogás - egy 48 órás ingyenes vonathasználatot egész Ausztriában. Januárban valószínű ki is használjuk, s elmegyünk Innsbruck, Brenner hágó, Bregenz (svájci határ- Bodeni tó) környékére ha minden igaz!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home