Bécsi történetek

Tuesday, November 01, 2005

Ma, kedden ket emlitesre melto dolog törtent. Az egyik, hogy mikor mar elegem volt a nemetezesböl a koliszobaban beleneztem a mindentudo füzetembe, (amibe minden lenyeges dolgot beleirok)s azt lattam, hogy van foci ezen a napon. Nosza el is mentem, eleg jot jatszottam most is a helyi magyarsaggal. De sajnos most kevesebben voltunk, igy a ram esö költseg is nött. Node ket dolog van, amire nem sajnalok költeni: az utazas, es a sport.
Tiszta rendes emberek vannak ott, az egyik elkerte peldaul a szamom, erdeklödött, mit csinalok itt, majd mondta, hogyha lesz valami bulöi, majd hivnak. Meglatjuk...

A masik erdekes a mar emlitett kloiban lako, Robert nevezetü srac esti latogatasa volt. Mar eppen kezdtem magam nagyon nem jol erezni, hogy tök egyedül vagyok a koliszobaban, amikor eleg erötlen kopogtatast hallok. Kinyitom az ajtot, na ki volt ott a fura amerikai gyerek. Behivtam leültettem, megkinaltam olasz kekssszel, amit meg Noritol kaptam. Majd elbeszuelgettünk, persze nemetül, arrol ki mit csinalt. Atjött haverkodni, a nemetet gyakorolni tulajdonkeppen. Azt mondom nem buta ötlet. Volt mit meselnem, neki is volt mit. Ugyanis ö meg Berlinben jart ejszakai vonattal oda-vissza 15000 Ft volt.
Amikor tavozott a cipöjet elfelejtette felvenni ugy lepett ki az ajton. En se vettem eszre, csak kesöbb halk kopogas ismet, nyilik az ajto, majd a cipöjere mutat. Akkorat nevettem, de olyan jol esett. De ami ezutan törtent, az meg mulattatobb. Megfogta zavaraban a cipöjet, s ahelyett, hogy odabent felvette volna kilepett a kezeben a cipövel a folyosora, s tavozott. Mezitlab... eleg erdekes volt a szituacio, valoszinü nem tudom ugyse visszaadni irasban eleg jol.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home