Bécsi történetek

Wednesday, January 25, 2006

Szerda fél négy, hajnal Bécsben, Norbi még fél óra, s felkel, én pedig lassan nyugovóra térek. Ezután a naplót a suliból frissítem, s emiatt ismét ékezetes karakterek híján leszek. A többi sulis gépes geccsolásról nem is beszélve. A laptopot Norbi hazaviszi, de azt hiszem enélkül elég nagy bajban lettünk volna ügyintézés terén, így minden leendő ERASMUS-osnak csak ajánlani tudom a technika beszerzését, ha lehetősége van rá.

Delutan van, a sulibol folytatodik a naplo: Ma het ora körül arra keltem, hogy Norbi meg a szobaban van, mivel elaludt....! Hat lehet nem kellett volna ejjel kettöig fentlennünk. Meg az en mobilom hatborzongato hangja sem keltette fel. A 7 ora 15-ös busz lekesese utan vegül a 11 oraival ment haza.

Mi pedig Monival nekilattunk tanulni a mai vizsgankra. Eu-s tantargy, anyagot nem adott ki a tanar. Akit csak plecsi (Werner Pletschenberger) neven emlegetünk. A berenyi fele otthoni eu-s modul anyagabol tanultunk ra egy delelöttöt, majd elmentünk viszgazni.

Mar a buszon erdekes esemenyek törtentek: felszallt ket idiota, verekedtek a busz hatuljaban (csak ugy baratian), lecsapta az egyik a masik sapkajat, stb. Gondoltuk Monival, lam Becsben is vannak idiotak. Ezek az esemenyek a busz vegeben zajlottak, pont a hatunk mögött. Meg is jegyeztem felhangosan, hogy produkaljak itt magukat. Erre az egyik kerdezte a masikat: "Ha dik ma, hun kell leszallni?" Ezutan Monival jobban tettük, ha csöndben maradunk...

A masik erdekessege a napnak a vizsga volt. A reszleteket nehez lenne leirni, eleg az hozza, hogy a "kör beszelgetes" ugy ert veget, hogy Moni, a lengyel lany, illetve egy masik magyar lany meg se szolalt!!!!! En is csak azert, mert egyszer ramnezett, s ugy kerdezett meg a csatlakozas gazdasagi vonatkozasairol, datumokrol, stb. dolgokrol. Hatarozott velemenyem volt a vizsga utan, hogy meg egy ilyen idiota profot regen lattam!!! (Ide kemenyebben akartam fogalmazni, de esetleg kiskoruak is olvassak az iromanyt.) Nem vette figyelembe abszolut, hogy külföldröl jöttünk. Aki nem tudott bekapcsolodni a beszelgetesbe, az kimaradt a vizsgabol! Mi nagyjabol most jutottunk el oda, hogy szinte mindent ertettünk, amiröl szo volt. A gond csak az volt, hogy amikor megszolaltam, s nem azzal a datummal kezdtem, amit ö kigondolt, maris köcsögölni kezdett. Az egyik nemet ERASMUS-os diak probalt megmenteni, tolmacsolta hianyos gondolataimat. En meg ilyet nem lattam, ez a prof. alapnak vette, hogy ugy vagom neki a feleletet akar egy nemet. Kivancsi vagyok, ad -e valami osztalyzatot, vagy bukas lesz a vege?! Bar mindent összerazva minket mar az is örömmel töltött el, hogy igy az ERASMUS vegere nem kell egymasra nezegetnünk, mivel fogalmunk nincs miröl beszel.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home