Bécsi történetek

Friday, January 20, 2006

Péntek. Az utaztás így vonaton való pihengetéssel igencsak lassan telt. Bár akadtak érdekességek, mint például egy nem messze tőlünk sörözgető 50 körüli férfi és egy 25-ös saját neme iránt érdeklődő hölgyemény közötti románc.

A vonat késett egy órát. Megnéztük Bregenz-et a Boden-i tó partján fekvő, szerintem nyáron jobban festő osztrák kisvárost, majd St. Margarethen-t (Svájc), ahová motorvonattal mentünk. Kontroll nem volt a vonaton, sem a határ , sem a jegyünk miatt, ezen felbátorodva a visszafelé jövő vonattal, ami Bregenzen át Lindauba (Németország) tartott továbbutaztunk jegy nélkül. Bár a korábbi jegyvételnél valószínű akaratlanul ugyan, de többet számláztak nekünk. S így jogosnak éreztük a szolgáltatás további igénybevételét...:) Visszatérve a svájci falura, amibe átmentünk, gyakorlatilag semmi sincs ott, ebédelni ott ebédeltünk, étteremben.

Még Feldkirchent néztük meg aznap délután. Szép a belvárosa és a vára. Innsbruck felé esett, ezért szálltunk le ott. Innsbruckban volt az első napon a szállás egy ifjúsági szállóban. Mi Norbival fiúszobába kerültünk, s két érdekes legény érkezett a szobába mellénk. Móni kicsit rosszabbul járt, mivel egyedül volt egy lányszobában 5 ismeretlennel.

Még az olimpiai falu és a bliccelésekről nevezetes ez a nap. (utóbbiról annyit, hogy a végén kiszámoltuk, hogy ha Innsbruckban és Salzburgban mindig megvettük volna a jegyeket a tömegközlekedésre, az kb. 5000 Ft-ba fájt volna)