Bécsi történetek

Thursday, January 19, 2006

Csütörtök. Ma nagy nap van, két okból is. A bankos vizsgára szinte nulla tudással indulunk neki, s összejön mindhármónknak, ezzel háromra növelve a teljesített tantárgyaink számát. A vizsga érdekesen alakul, mivel a prof., egy öregúr a végén, kb. 1 órás nyőgdécselés után felteszi a kérdést: Lieblingsthema?=Kedvenc téma?
Majd miután osztályozhatókká válunk megkérdezi, hogy ki mennyire értékeli magát? Engem kérdezett először, így én bár jobbra számítottam, de reálisan annyit érdemeltem kijelentettem, hogy: "Nekem a négyes (otthoni 2-es) jó lesz." Erre azonnal beírta. Norbi már bátrabb vot, ő hármast mondott, azt is beírta, míg a Móni jgyét mondhatni velem, és Norbival ajáltatta meg, s mi neki is a hármast javasoltuk.

Ezen a napon este indultunk 48 órás ingyenes utazásunkra Ausztriában. A 48 óráig ingyenes utazási lehetőséget kínáló vasúti kártya segítségével igencsak tartalmasra terveztük ezt a két napot. 22:20-korindult a vonatunk, s a terv szerint másnap reggel 8 órára 770 km-rel odább Ausztria Ny-i végében Bregenzben kell meglátnunk a napot.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home