Bécsi történetek

Thursday, January 12, 2006

Csütörtök. A spanyol pótzh-n a vártnál többen voltunk. Én ugyanis úgy tudtam, hogy csak én buktam:) Még tudtam egy lányról, akinek azért kell jönnie, mert nem írta meg az elsőt. Ott találkoztam is vele, s egy másik lánnyal beszélgetett. Megkérdeztem, hogy ezek szerint csak nem nekem nem sikerült egyedül, mire mondta, hogy azért van itt, mivel nem vette észre, hogy a lap másik oldalán is vannak kérdések....:) Összesen azért vagy 10-en voltunk (egyébként itt sokkal fontosabb a spanyol mint odahaza. Az angol után a második helyen áll).
A dolgozat mindent összevetve könnyű volt, és a tanár is odajött kétszer segíteni. Úgy éreztem, ha nem is fényesre, de meglesz...
Gyors ebéd után kimentem a 15 órási Bécs-Budapest busz elé, amivel visszatért Móni és Norbi. Itt visszaadtam Móni bérletét, amit Nóri használt második ittléte alatt is.

Majd délután egyedül én mentem a bankos óránkra, ahol bejelentettem, hogy a jövő héten vizsgáznánk, ha lehetséges. A professzor belement, hogy a jövő hét csütörtöki óra után mindhárman vizsgázhassunk. Iacta alea est!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home